W przypadku wadliwie skompletowanej paczki lub wykrycia defektów w zakupionych książkach prosimy o pilny kontakt z naszą Księgarnią.
Zgodnie z ustawą „O ochronie niektórych praw konsumentów” przy zakupie pośrednim, klient może zrezygnować z zakupu, bez podania przyczyny, w ciągu 10 dni od daty odebrania przesyłki.
Jest to możliwe tylko w przypadku, gdy towar nie jest zniszczony, kopiowany lub w żaden sposób użytkowany.
Koszty przesyłki oraz inne koszty dodatkowe transakcji nie podlegają zwrotowi.
W przesyłce zwrotnej musi znaleźć się paragon /faktura/, oświadczenie o przyczynie zwrotu i numer konta bankowego, na który należy dokonać zwrotu pieniędzy.
Pieniądze zostaną zwrócone w ciągu 14 dni od otrzymania przez nas przesyłki.
Uwaga! Nie przyjmujemy przesyłek przesłanych do nas za pobraniem.