Jak motywować uczniów do nauki? - Wydawnictwo Centrum Edukacji Obywatelskiej
okładka_jak_motywowac

Jak motywować uczniów do nauki?

Po długiej przerwie znowu w ofercie, w nowej szacie graficznej! Książka Harmina, należąca do kanonu pedagogiki, to podstawowa lektura dotycząca skutecznego motywowania uczniów do nauki. Ceniony amerykański profesor przedstawia sprawdzone i praktyczne metody i techniki nauczania, które pozwalają:

  • włączać młodych ludzi do procesu uczenia się
  • mobilizować i zachęcać do większego wysiłku i osobistego zaangażowania
  • rozwijać zainteresowania i umiejętności
  • kształcić odpowiedzialność i samodzielność
  • wspierać chęć do nauki i rozwijać poczucie własnej wartości
  • uczyć współpracy oraz szacunku do kolegów i koleżanek.

Książka została napisana w sposób wyjątkowo ciekawy i żywy, ilustrowana jest licznymi przykładami z kursu internetowego „Szkoły uczącej się”, programu Centrum Edukacji Obywatelskiej i Polsko- Amerykańskiej Fundacji Wolności. Stanowi nieocenioną pomoc dla tych wszystkich, którzy szukają pomysłów, jak zmienić styl myślenia i pracy na lekcji.

Merrill Harmin Jak motywować uczniów do nauki? tłum. Agata Tomaszewska Wyd. 5, s. 256, oprawa miękka, ISBN 978-83-67226-02-8

 Cena:  63 zł

Udostępnij:

Przedsprzedaż książki trwa jeszcze:

Dni
Godziny
Minuty
Sekundy

*Wysyłka od 3 października 2022 r.

AUTOR

MERRILL HARMIN – profesor w dziedzinie edukacji na uniwersytecie Southern Illinois w Edwardsville w Stanach Zjednoczonych. Tytuł doktora otrzymał na uniwersytecie New York University w 1960 roku i od tego czasu opublikował wiele książek i artykułów, w tym publikację How to plan a program for moral education (Jak układać program nauczania moralnego?), która została wydana w serii poradników ASCD. Jest dyrektorem Inspiration Strategies Institute, organizacji badawczo-szkoleniowej, która zajmuje się inspirującymi sposobami wykonywania naszego zawodu

SPIS TREŚCI

  • Część I. Nauczanie

    ROZDZIAŁ 1. Jak mobilizować uczniów? 
    ROZDZIAŁ 2. Jak zaangażować uczniów? 

  • Część II. Motywowanie

    ROZDZIAŁ 3. Jak zwiększać poczucie pewności siebie?
    ROZDZIAŁ 4. Jak zachęcać bez nagród?
    ROZDZIAŁ 5. Jak podnosić poprzeczkę? 

  • Część III. Organizacja pracy

    ROZDZIAŁ 6. Jak rozpoczynać lekcje? 
    ROZDZIAŁ 7. Jak kończyć lekcje? 
    ROZDZIAŁ 8. Jak uczyć współpracy?
    ROZDZIAŁ 9. Jak najlepiej wykorzystać czas? 

  • Część IV. Zadania domowe, sprawdziany, oceny

    ROZDZIAŁ 10. Jak zadawać prace domowe? 
    ROZDZIAŁ 11. Jak sprawdzać wiadomości i oceniać?

  • Jak uczyć rzeczy ważnych?

    ROZDZIAŁ 12. Jak powtarzać i utrwalać wiedzę?
    ROZDZIAŁ 13. Jak uczyć samodzielnego myślenia?
    ROZDZIAŁ 14. Jak wyjść poza fakty i szczegóły?

  • Indeks metod - słowniczek

    Publikacja zawiera kilkadziesiąt metod oraz ich polskich przykładów zastosowania na różnych etapach lekcji! Możesz w łatwy znaleźć tę, która akurat jest Ci potrzebna. 

Przeczytaj o gotowych metodach, które:

OPINIE

Interesują Cię publikacje wydawnictwa Centrum Edukacji Obywatelskiej?